ANUNȚ IMPORTANT !
Ca urmare a situației epidemiologice create de răspândirea cazurilor de Covid-19, în conformitate cu Informarea efectuată de Grupul de Comunicare Strategică din cadrul Guvernului României și ultimele comunicări oficiale ale Comitetului Național pentru Situații Speciale de Urgență legate de măsurile pentru prevenirea răspândirii Covid-19, vă comunicăm următoarele:
- Se suspendă activitatea cu publicul începând cu data de 16 martie 2020, până la o dată ce va fi anunțată ulterior
- Continuarea procesului de eliberarea a avizului anual se va face electronic, prin intermediul adresei de e-mail: ot-secretariat@oamr.ro unde membrii Filialei Olt vor trimite în format pdf (scanat) documentele necesare eliberarii avizului anual şi cererea pentru eliberarea avizului anual
După verificarea cererii şi a documentelor trimise de solicitant, dacă acestea îndeplinesc condiţiile legale de obţinere a avizului, Filiala Olt a OAMGMAMR îi va trimite avizul solicitantului prin e-mail, în format pdf.
Originalul avizului va putea fi ridicat de titular după expirarea măsurilor pentru prevenirea răspândirii coronavirusului şi reluarea activităţilor cu publicul.
Plata cotizației de membru se va efectua prin transfer bancar în contulul Filialei Olt , acesta va fi transmis către fiecare membru cotizant pe e-mail, împreună cu suma aferentă plății !
PENTRU ORICE ALTE INFORMAȚII NE PUTEȚI CONTACTA LA ADRESA DE EMAIL ot-secretariat@oamr.ro