ELIBERARE AVIZ 2022

Filiala Olt începe eliberarea Avizelor anuale pentru autorizarea exercitării profesiei, pentru anul 2022.

Avizele vor fi eliberate în perioada 01 octombrie – 31 decembrie 2021

 

Potrivit Hotărârii nr 5/11.03.2020 a Consiliului Național al Ordinului Asistenților Medicali Generaliști, Moașelor și Asistenților Medicali din România ,, Avizele vor fi eliberate la data începerii activității profesionale sau în ultimul trimestru al anului în curs pentru anul următor”.
Pentru a putea pune la dispozitie Avizele în timp util, tuturor membrilor OAMGMAMR din județul Olt,  vă rugăm să depuneti documentele pana la  data 31. 11. 2021.
Pentru eliberarea Avizului anual membrii trebuie să depună un set de documente și să îndeplinească următoarele condiții:

Cererea tip ( descarca aici );

-    Cartea de identitate;
-    Extras din Revisal ( raport per salariat);
-    Asigurare de raspundere civilă pentru greșeli în activitatea profesională, valabilă pentru perioada 01 ianuarie – 31 decembrie 2022, cu respectarea sumei minime de asigurare prevăzută legal ;
-   Plata cotizației la zi;
-   Realizarea numărului minim de credite de educație profesională continuă pe anul în curs ( 30 credite EPC).
Documentele pot fi transmise in format scanat pdf. pe adresa de e-mail oammr_olt@yahoo.com  sau se pot depune la sediul Filialei Olt de luni-joi în intervalul orar 8:30-13:00.

Membrilor OAMGMAMR care, la data solicitării, nu îndeplinesc condițiile prevăzute și celor care solicită avizul după data de 31 decembrie 2021, eliberarea avizului anual  se va face cu valabilitate doar de la data solicitării și a îndeplinirii tuturor cerințelor legale.

ATENȚIE!  Răspunderea pentru exercitarea profesiei de asistent medical generalist, moașă sau asistent medical, fără aviz anual, revine membrului OAMGMAMR în cauză și angajatorului!