ORDINUL ASISTENŢILOR MEDICALI GENERALIŞTI,
MOAŞELOR ŞI ASISTENŢILOR MEDICALI DIN ROMÂNIA
FILIALA OLT

logo_oamgmamr asistenta
meniu
• acasă
• noutăţi
• e.m.c
• cursuri
• examene
• recunoaştere calificări
• legislaţie
• proiecte
• fişe post
• media
• link-uri
• despre noi
• contact

Proiecte Europene


nou

pdf document    word document


24.09.2014

Comunicat post eveniment ateliere FEMIN Olt

Ateliere de Lucru Regiunea Sud-vest Oltenia

in domeniul egalitatii de sanse si dezvoltarii carierei pentru femeile din sistemul sanitar

Ordinul Asistentilor Medicali Generalisti, Moaselor si Asistentilor Medicali din Romania a organizat in perioada 17-18 septembrie 2014, in regiunea SUD-VEST OLTENIA, judetul OLT si GORJ, 5 ateliere de lucru care au vizat problematica reconcilierii dintre viata de familie si cariera, pentru 200 de femei angajate in sistemul sanitar (100 de femei din Gorj si 100 de femei din Olt) inscrise in grupul tinta al proietului Dezvoltarea competentelor profesionale pentru femeile din sistemul sanitar, pe o piata inclusiva a muncii - FEMIN POSDRU/144/6.3/S/128729.

Atelier de lucru Corabia

Atelierele de lucru s-au desfasurat intr-un mod dinamic si interactiv abordand problematica reconcilierii dintre viata de familie si cariera, urmarind motivarea femeilor de a se implica in combaterea inegalitatilor, a discriminarilor si a prejudecatilor de gen in sistemul sanitar.

În cadrul acestor ateliere s-au luat interviuri participantilor, s-au moderat discutii libere si s-a distribuit o brosura continand chestionare pre si post testare a nivelului de constientizare a angajatelor din sistemul sanitar cu privire la inegalitatile existente in societate intre femei si barbati si o serie de exercitii complementare prezentarilor din cadrul atelierelor. Toate acestea vor fi prelucrate si analizate si vor face parte din raportul de cercetare care va sta la baza redactarii unui Ghid de bune practici - egalitate de sanse in sistemul sanitar care se va tipari in 1500 de exemplare.

Proiectul este cofinantat din Fondul Social European, prin Programul Operational Sectorial Dezvoltarea Resurselor Umane 2007 - 2013 - „Investeste in oameni!", Axa prioritara 6" Promovarea incluziunii sociale", Domeniul Major de Interventie 6.3 „Promovarea egalitatii de sanse pe piata muncii" , POSDRU/144/6.3/S/128729, se deruleaza pe o perioada de 18 luni in parteneriat cu Consejo General de Enfermería (Spania).

Pentru informatii suplimentare privind proiectul, contactati OAMGMAMR, str. Inginer Zablovschi, Nr. 76, Bucuresti; tel: (021) 2240055; www.oamr.ro; OAMMRomania@gmail.com.

Persoana contact: Raluca Cheptanaru, Expert informare si promovare


nou

pdf document    word document


Start Cursurilor de Calificare Gratuite

adresate angajatelor din sistemul sanitar OLT

"Baby Sitter si Ingrijitoare Batrani La Domiciliu"

In luna septembrie 2014, in judetul OLT, vor demara 4 cursuri de calificare, pentru 100 de femei angajate in sistemul sanitar. Cursurile, organizate de Ordinul Asistentilor Medicali Generalisti, Moaselor si Asistentilor Medicali din Romania, in cadrul unui proiect european sunt oferite GRATUIT pentru 75 de angajate din sistemul sanitar in calificarea de ingrijitoare batrani la domiciliu (demarate in 8 si 9 septembrie 2014) si pentru 25 de angajate in calificarea de baby sitter (demarate in 9 septembrie 2014) .

Proiectul strategic finantat din fonduri europene „Dezvoltarea competentelor profesionale pentru femeile din sistemul sanitar, pe o piata inclusiva a muncii - FEMIN" POSDRU/144/6.3/S/128729, are ca obiectiv general asigurarea accesului egal la ocupare si imbunatatirea mobilitatii pe piata muncii pentru un grup tinta de 600 de femei din sistemul sanitar, din 3 regiuni de dezvoltare: Sud-Est (Galati, Vrancea, Constanta), Sud-Vest Oltenia (Gorj, Olt), Bucuresti-Ilfov (Bucuresti).

Perioada de desfasurare a acestor cursuri este de aproximativ 4 luni, distribuita pe ore de curs de teorie (120 de ore) si practica (240 de ore), in care angajatele vor dobandi noi competente care vor putea fi fructificate la locul de munca actual sau la un nou loc de munca, asigurandu-se astfel transferabilitatea rezultatelor la nivel national

In cadrul acestor cursuri de calificare, cele 100 de femei vor beneficia de materiale necesare derularii cursurilor practice (trusa de prim ajutor, halate, suport de curs), achizitionate in cadrul proiectului, iar dupa examinarea finala, cursantele vor primi la final o calificare complementara profesiei si o diploma recunoscuta la nivel national, eliberata de Autoritatea Nationala pentru Calificari ( ANC).

Proiectul este cofinantat din Fondul Social European, prin Programul Operational Sectorial Dezvoltarea Resurselor Umane 2007 - 2013 - „Investeste in oameni!", Axa prioritara 6" Promovarea incluziunii sociale", Domeniul Major de Interventie 6.3 „Promovarea egalitatii de sanse pe piata muncii" , POSDRU/144/6.3/S/128729, se deruleaza pe o perioada de 18 luni in parteneriat cu Consejo General de Enfermería (Spania).

Persoana contact: Raluca Cheptanaru, expert informare si promovare


nou

pdf document    word document


START FEMIN in judetul OLT

Organizarea atelierelor de lucru in domeniul egalitatii de sanse si dezvoltarii carierei pentru femeile din sistemul sanitar

In data de 17 septembrie 2014, Ordinul Asistentilor Medicali Generalisti, Moaselor si Asistentilor Medicali din Romania anunta organizarea in judetul OLT, regiunea SUD-VEST OLTENIA, a 3 ateliere de lucru care vizeaza problematica reconcilierii dintre viata de familie si cariera, pentru 100 de femei angajate in sistemul sanitar, inscrise in grupul tinta al proietului, Dezvoltarea competentelor profesionale pentru femeile din sistemul sanitar, pe o piata inclusiva a muncii - FEMIN"POSDRU/144/6.3/S/128729.

Proiectul strategic finantat din fonduri europene derulat pe o perioada de 18 luni are ca obiectiv general asigurarea accesului egal la ocupare si imbunatatirea mobilitatii pe piata muncii pentru un grup tinta de 600 de femei din sistemul sanitar, din 3 regiuni de dezvoltare: Sud-Est (Galati,Vrancea,Constanta), Sud-Vest Oltenia (Gorj, Olt), Bucuresti-Ilfov (Bucuresti)

Atelierele de lucru au ca principal scop cresterea constientizarii angajatelor din sistemul sanitar cu privire la inegalitatile dintre femei si barbati existente in societate in general si in mod particular manifestarea acestora pe piata muncii si in sistemul medical.

Atelierele abordeaza inntr-un mod dinamic si interactiv problematica reconcilierii dintre viata de familie si cariera, urmarind motivarea femeilor pentru a intelege problematica si a se implica in combaterea inegalitatilor, a discriminarilor si a prejudecatilor de gen in sistemul sanitar.

Informatiile colectate pe parcursul atelierelor de lucru vor reprezenta informatii suport in redactarea unui Ghid de bune practici - egalitate de sanse in sistemul sanitar care se va tipari in 1500 de exemplare.

Proiectul este cofinantat din Fondul Social European, prin Programul Operational Sectorial Dezvoltarea Resurselor Umane 2007 - 2013 - „Investeste in oameni!", Axa prioritara 6" Promovarea incluziunii sociale", Domeniul Major de Interventie 6.3 „Promovarea egalitatii de sanse pe piata muncii" , POSDRU/144/6.3/S/128729, se deruleaza pe o perioada de 18 luni in parteneriat cu Consejo General de Enfermería (Spania).

Persoana contact: Raluca Cheptanaru, expert informare si promovare


pdf document    word document


Validare grup ţintă judeţul OLT

„Dezvoltarea competenţelor profesionale pentru femeile din sistemul sanitar, pe o piaţă inclusivă a muncii - FEMIN"

Contract POSDRU/144/6.3/S/128729

In urma verificarii dosarelor aferente grupului tinta inregistrate la OAMGMAMR cu numarul 121/07.07.2014, urmatoarele persoane au fost validate pentru inscrierea in grupul tinta a proiectului „Dezvoltarea competenţelor profesionale pentru femeile din sistemul sanitar, pe o piaţă inclusivă a muncii - FEMIN".

Nr crt Nume Prenume VALIDAT
1 DIMULESCU MIRELA validat
2 GRUIA LUCIANA - ANIȘOARA validat
3 POPESCU GEORGETA - LUMINIȚA validat
4 ZUPEA MARIA LILIANA validat
5 STOICAN FLORINELA validat
6 SIMA VIORICA validat
7 MANEA MARIANA - IONICA validat
8 COCOCI ZORINA - MIHAELA validat
9 MITRĂNESCU NELA validat
10 STROE ELENA validat
11 POPA ONICA validat
12 MITROI LOTA validat
13 PICIORGROS MONICA validat
14 MIREA NELA validat
15 VALENCIUC MARINELA validat
16 COPCEA LUCIA validat
17 DUMITRESCU MIOARA validat
18 CARMOCANU MARIANA validat
19 CONSTANTIN IONELA validat
20 RĂDOI VIORICA validat
21 TUDORICĂ GEORGETA validat
22 BĂTRÎNCĂ VERGINICA validat
23 CONSTANTIN MARIOARA validat
24 CIOBOATĂ FLORENTINA validat
25 RĂȚOI TATIANA validat
26 CÎLȚA DANIELA validat
27 MILCU OLIMPIA validat
28 DIMULESCU MIHAELA - DANA validat
29 DOROBANȚU TATIANA validat
30 LĂUTARU COSTINA validat
31 IORDACHE TUDORA validat
32 ISTRATE VIORICA validat
33 UNGUREANU STELA validat
34 ION DANIELA FLORINA validat
35 MÎRLOI IONICA validat
36 GULIE NICOLIȚA validat
37 BĂEȚICĂ SINA-MIHAELA-ADI validat
38 CUSMA LINA validat
39 PUȘCOCI GEORGETA validat
40 STAN ELENA validat
41 STĂNOI MARICELA validat
42 LUCA ZENOVIA validat
43 ȘAPCĂ MARIA validat
44 ASĂNICĂ CRISTINA validat
45 ȘCHIOPU CONSTANTINA - CRISTINA validat
46 STRECHE ELENA validat
47 NICOLAE ANII - MAGDALENA validat
48 STOICA TEODORA validat
49 ISPAS FLORENTINA validat
50 PÎSLĂ VIRGINIA validat
51 PORUMBEL ILEANA validat
52 ANA FLORENTINA validat
53 COSOBEA MARIANA validat
54 TROANĂ CRISTIANA validat
55 TOMESCU SMARANDA validat
56 LUNGANU TATIANA validat
57 ANTIȚA RAISA - NICOLETA validat
58 GHEORGHE ILIA - ADELA validat
59 NICOLAE LENUȚA validat
60 BĂJAN LENUȚA validat
61 LĂCHESCU IONELA validat
62 ANTONIE SIMONA - STELIANA validat
63 CÎRSTEA FIRICA validat
64 ȘIȘIU MARIANA validat
65 RISTEA ELENA validat
66 STANCA IOANA - TATIANA validat
67 NICULIȚĂ GABRIELA validat
68 POPA ELENA validat
69 SCAETE GHEORGHIȚA validat
70 ENE SANDA - COCUȚA validat
71 PREDUȚ VASILICA validat
72 POPESCU EUGENIA validat
73 VASILE FLORICA validat
74 SCARLAT GEORGETA validat
75 DRĂGAN DANIELA validat
76 BĂJAN MARIA validat
77 CONSTANTIN MARIANA validat
78 SCAETE ALEXANDRA - CORINA validat
79 LUNGANU ELENA validat
80 STANCA ELEONORA validat
81 BOICEA ELENA validat
82 VOICU RODICA - FLORINA validat
83 DUMITRESCU MARIA validat
84 SIMION ELENA validat
85 DAN IOANA validat
86 DĂBUGEANU ANICA validat
87 POȘTOACĂ ELENA - COSTINA validat
88 DAN ELENA validat
89 ENACHE MARIA validat
90 NICOLAE ELENA validat
91 BECHEANU COSTINA validat
92 STOIAN LUMINIȚA validat
93 COSTEA NATALIA - LĂCRĂMIOARA validat
94 SCAETE MARIANA validat
95 MOȘTEANU CORNELIA validat
96 MITRAN ANA - MARIANA validat
97 ROȘU MARIA validat
98 VIDROI IOZEFINA - ALEXANDRA validat
99 MOȘTEANU AURORA validat
100 COSTACHE ELENA - NICOLETA validat

Conform metodologiei de selectie a grupului tinta, persoanele mentionate indeplinesc toate criteriile de eligibilitate a participantului in procesul de selectie si sunt declarate inscrise in grupul tinta al proiectului.

Intocmit,

Ramona Brinzan

Expert tehnic regional 1

Validare grup tinta judetul OLT

„Dezvoltarea competenţelor profesionale pentru femeile din sistemul sanitar, pe o piaţă inclusivă a muncii - FEMIN"

Contract POSDRU/144/6.3/S/128729

In urma verificarii dosarelor aferente grupului tinta inregistrate la OAMGMAMR cu numarul 121/07.07.2014, urmatoarea persoana este respinsa pentru inscrierea in grupul tinta a proiectului „Dezvoltarea competenţelor profesionale pentru femeile din sistemul sanitar, pe o piaţă inclusivă a muncii - FEMIN".

Nr crt

Nume

Prenume

MOTIV RESPINGERE

1

TUDOR

FLORICA

neeligibila

Persoana mentionata este neeligibila pentru a fi inscrisa in proiectul„Dezvoltarea competenţelor profesionale pentru femeile din sistemul sanitar, pe o piaţă inclusivă a muncii - FEMIN" , deoarece este incadrata cu contract individual de munca pe perioada determinata.

Intocmit,

Ramona Brinzan

Expert tehnic regional 1

pdf document    word document


ANUNȚ

Selecţia în grupul ţintă al proiectului:

„Dezvoltarea competenţelor profesionale pentru femeile din sistemul sanitar, pe o piaţă inclusivă a muncii - FEMIN"

- Filiala OLT -

Ordinul Asistenţilor Medicali Generalişti, Moaşelor şi Asistenţilor Medicali din România , vă aduce la cunoștință faptul că, în perioada 28 mai - 15 iulie 2014, încep înscrierile în grupul țintă al proiectului cu titlul: „Dezvoltarea competenţelor profesionale pentru femeile din sistemul sanitar, pe o piaţă inclusivă a muncii - FEMIN", POSDRU/144/6.3/S/128729, proiect cofinanţat din Fondul Social European prin Programul Operaţional Sectorial Dezvoltarea Resurselor Umane 2007 - 2013: Investeşte în oameni!

În cadrul proiectului, vor fi selectate 600 de femei angajate în sistemul sanitar din care 100 de femei din judeţul Olt, pentru care se facilitează accesul la o piaţă inclusivă a muncii, prin dobândirea de calificări complementare profesiei pe care o deţin.

Astfel, grupul ţintă selectat din judeţul Olt va avea posibilitatea să participe GRATUIT în cadrul proiectului la unul din cele două programe de formare profesională în perioada septembrie - decembrie 2014 , pentru calificările de baby-sitter (1 grupă/25 persoane) și îngrijitor bătrâni la domiciliu (3 grupe/25 persoane).

De asemenea, 15 femei cu vârste peste 45 de ani selectate din cele 100 de persoane participante la cursurile de calificare vor participa în perioada iunie-iulie 2015 şi la programe de formare profesională pentru dezvoltarea abilităţilor TIC (1 grupă /15 persoane).

În urma evaluării cunoştinţelor dobândite de participanţi la programele de calificare prin desfăşurarea testelor/examenelor aferente fiecărei calificări în parte, participanţii vor fi certificaţi cu diplome de absolvire a programului de formare, recunoscute la nivel naţional, eliberate de ANC.

Numai persoanele certificate din grupul ţintă vor primi la finalizarea cursurilor o subvenţie în valoare de 600 lei /persoană, o singură dată şi va fi condiţionată de participarea persoanelor la orele de curs de teorie (120 de ore) şi practică (240 de ore) în afara orelor de program, cât şi de promovarea examenului aferent şi obţinerea certificatului de calificare.

În grupul țintă se pot înscrie femei angajate din sectorul sanitar care îndeplinesc criteriile de selecție şi eligibilitate stabilite, în limita locurilor disponibile stabilite.

Dosarul de înscriere se depune la sediul filialei OAMGMAMR Olt.

Persoanele care vor fi selectate pentru a face parte din grupul ţintă vor participa şi la 3 ateliere de lucru în perioada 01 - 30 septembrie 2014, ce vor viza studierea percepţiei grupului ţintă asupra problematicii egalităţii din perspectiva posibilităţilor de dezvoltare a carierei în condiţiile unui echilibru între viaţa de familie şi cea privată.

Totodată, 5 femei vor participa la o vizită de lucru la partenerul transnațional în Madrid (Spania), pentru schimb de bune practici în domeniul egalității de gen.

Metodologia şi criteriile de selecţie pentru includerea în grupul țintă, precum și lista documentelor care trebuie completate/furnizate de către angajaţii din sectorul sanitar, sunt afișate la avizierul filialei judeţene OAMGMAMR şi postate pe site-ul beneficiarului, www.oamr.ro.

Raluca Cheptănaru

Expert promovare proiect


pdf document    word document



CRITERII DE SELECȚIE ÎN GRUPUL ȚINTĂ
al proiectului

Dezvoltarea competenţelor profesionale pentru femeile din sistemul sanitar, pe o piaţă inclusivă a muncii - FEMIN

POSDRU/144/6.3/S/128729

FILIALA OLT

I. Documentele necesare înscrierii în grupul ţintă:

  • Formular de înregistrare a grupului ţintă-completat corect şi semnat (în original) Anexa 1.

  • Declaraţia pe propria răspundere-semnată şi datată (în original) Anexa 2;

  • Adeverința de la locul de muncă (care să ateste faptul că persoana este angajată într-o unitate sanitară); valabilă! ( în original);

  • Diploma de studii (în copie, ultima diplomă obţinută în sistemul de învăţământ);

  • Certificat de naştere (în copie);

  • Certificat de casătorie - după caz, hotărâre judecătorească de divorţ)- în copie;

  • C.I valabilă (în copie);

    II. Criteriile de eligibilitate a participantelor în procesul de selecţie:

  • Să nu fi participat la aceleaşi activităţi ale proiectului pe niciun alt proiect cofinanţat din Fondul Social European prin Programul Operaţional Sectorial Dezvoltarea Resurselor Umane 2007-2013: "Investeşte în Oameni !";

  • Este angajată într-o unitate sanitară;

  • Este absolventă, cu examen de diplomă, a unei instituţii de învăţământ;

  • Este de acord cu utilizarea şi prelucrarea datelor personale furnizate în Declaraţia pe propria răspundere;

  • Este de acord să nu participe în timpul orelor de program la activităţile proiectului;

  • Va avea disponibilitatea de a participa la toate activităţile din proiect pentru care a fost selectată;

  • Este cetăţean UE cu domiciliul sau reşedinţa legală în România;

    III. Criteriile de departajare a dosarelor de înscriere:

  • Ordinea înregistrării dosarului de înscriere în Registrul de intrări dosare - filială OAMGMAMR Olt, participanţii vor fi înscrişi în limita locurilor disponibile pe judeţ;

  • Nivelul studiilor - un avantaj vor prezenta persoanele angajate în sistemul sanitar cu studii primare, gimnaziale şi liceale: pentru calificare baby-sitter şi îngrijitor bătrâni la domiciliu - necesar minim 4 clase;

  • Nivel scăzut de calificare/încadrare la locul de muncă conform cod COR prezintă de asemenea un avantaj;

  • Respectarea criteriului de gen (100% femei);

  • Respectarea criteriului de vârstă (15 femei cu vârste peste 45 de ani, valabil numai pentru cursurile TIC);

  • Respectarea criteriului numeric (100 de femei angajate din domeniul sanitar).

    În cazul dosarelor depuse la sediul filialei din care lipsesc unul sau mai multe documente, acestea vor fi înregistrate cu număr de ordine cu menţiunea dosar incomplet şi cu termen de completare de 3 zile lucrătoare de la data înregistrării dosarului. După expirarea acestui termen dosarul incomplet va fi considerat invalid. Persoana al cărui dosar este considerat invalid dupa expirarea celor 3 zile poate fi reînscrisă cu un dosar complet primind un alt număr de înregistrare în limita locurilor rămase disponibile.

    Validarea dosarelor se realizează la sediul de implementare a proiectului din Bucureşti, iar lista cu persoanele înscrise în grupul ţintă va fi comunicată filialei şi urmând a fi postată la avizier şi pe site-ul filialei Olt.

    Angajatele selectate în grupul ţintă al proiectului care pe parcursul desfăşurării activităţilor abandonează activităţile în care au fost selectate, nu pot fi înlocuite cu o altă persoană şi nici nu vor putea relua activităţile pentru care au fost selectate.

    NOTA:

    Nu se pot înscrie persoanele angajate în unităţi aflate în subordinea:

  • autorităţilor administraţiei publice centrale (Guvern, ministere, autorităţi administrative autonome);

  • autorităţilor administraţiei publice locale (consilii locale, primării, consiliul general/ judeţean);

  • organizaţii ale societăţii civile (organizaţii neguvernamentale, organizaţii comunitare, asociaţii profesionale, organizaţii politice, cluburi civice, sindicate, organizaţii filantropice, cluburi sociale şi sportive, instituţii culturale, organizaţii religioase, mişcări ecologiste, media);

Raluca Cheptănaru

Expert promovare proiect




"Acces la formare profesională continuă pentru angajații din sectorul sanitar-PROSANIT"

POSDRU/164/2.3/S/138111

Proiectul "Acces la formare profesională continuă pentru angajații din sectorul sanitar-PROSANIT" Contract POSDRU/164/2.3/S/138111 implementat de către OAMGMAMR în parteneriat cu CEPECOM SRL a demarat la data de 29.04.2014 având o durată de implementare de 18 luni.

Proiectul vizează creșterea accesului la formare profesională continuă, prin calificarea completă a 750 de angajați din domeniul sanitar din 6 regiuni de dezvoltare. Acesta vizează obținerea unor beneficii pentru grupul țintă, pe termen lung, atât prin diversificarea calificărilor deținute de 750 de angajați, fapt ce le oferă o mobilitate sporită pe piața muncii, precum și o posibilă formă de venit suplimentar, cât și prin efectul pozitiv și valoarea adaugată date de posibilitatea angajaților din acest domeniu de a fi consiliați din punct de vedere al traseului profesional. Angajații din grupul țintă vor fi motivați să participe activ pe piața muncii, noile calificări obținute oferindu-le și noi oportunităti de ocupare. În plus, programul de formare dezvoltat în cadrul proiectului va fi livrat, pe viitor și altor angajați din domeniu, participând la îmbunătățirea performanțelor profesionale ale acestora și la creșterea calității serviciilor medicale.

Pentru accesarea criteriilor de eligibilitate a participantului în procesul de selecţie, faceţi click AICI !!!

In cadrul proiectului se urmareste a se realiza promovarea beneficiilor formarii profesionale continue, prin orientarea profesională și informarea a 750 de angajați din sectorul sanitar din 6 regiuni de dezvoltare (Sud Vest Oltenia, București-Ilfov, Sud-Est, Sud, Vest, Nord Vest) cat si creșterea participării la programe de formare profesionala continua prin dezvoltarea unui program de formare, în domeniul sanitar și derularea a 3 programe de calificare în acest domeniu, pentru 750 de angajați.

Principalele activități din cadrul proiectului se referă la:

  • realizarea de sesiuni de orientare și consiliere profesională pentru 750 de angajați din sectorul sanitar,
  • dezvoltarea și autorizarea a unui program de formare
  • derularea a trei programe de formare în vederea calificării pentru 750 de angajați în sistemul sanitar din cele 6 regiuni de dezvoltare (Sud Vest Oltenia, București-Ilfov, Sud-Est, Sud, Vest, Nord Vest).

Proiectul va debuta prin selectarea unui numar de 750 de persoane, angajate în sistemul sanitar, care vor fi consiliate din punct de vedere al traseului profesional și vor participa la cursuri de formare profesională continuă, specifice sectorului medical.

Angajații participanți la activitățile proiectului vor fi selectați din unitățile medicale din cele 6 regiuni, prin intermediul filialelor OAMGMAMR. Beneficiarul împreună cu partenerul vor organiza un număr de 6 conferințe regionale, la care vor fi invitate persoane din grupul țintă, persoane din cadrul unităților medicale, persoane din mass media și persoane cu funcții de conducere din sistemul sanitar.

În cadrul proiectului vor fi organizate de asemenea 2 conferințe de presă, de deschidere și de închidere pentru a putea face cunoscute activitățile din cadrul proiectului și rezultatele proiectului.

În cadrul conferințelor vor fi promovate beneficiile participării grupului țintă la cursurile de calificare baby sitter, îngrijitoare bătrâni la domiciliu și îngrijitoare bolnavi la domiciliu cat si in cadrul activitatilor de orientare și consiliere profesională.

In cadrul activitatii de orientare și consiliere profesională din cadrul proiectului se va urmări ca persoanele participante să își dezvolte și să-și îmbunătățească abilitățile personale, pentru a stabili, a implementa, a urmări obiectivele în carieră, pe termen scurt și lung.

Membrii partenerului vor elabora materiale de marketing personal (CV european, scrisoare de intenție) pentru o mai buna exemplificare a celor prezentate în cadrul activităților de orientare și consiliere.

Unul aspect important in cadrul acestui proiect se referă la dezvoltarea și autorizarea de către OAMGMAMR a programului de calificare "Îngrijitoare bătrâni la domiciliu", cod nomenclator 5133.2.1, calificare de nivel 2, cu o durată de 720 ore.

In cadrul proiectului angajatii din sectorul sanitar vor urma programe de formare profesionala ce vor viza calificarea in urmatoarele domenii:

  • baby-sitter(cod NC 5133.1.1, calificare nivel 1, 360 de ore) - 300 de persoane
  • ingrijitoare batrani la domiciliu(cod NC 5133.1.2, calificare nivel 1, 360 de ore) - 300 de persoane
  • ingrijitoare bolnavi la domiciliu (cod NC 5133.2.1, calificare nivel 2, 720 de ore) - 150 de persoane

Angajații vor fi împărțiți pe cele trei tipuri de calificări în funcție de rezultatele sesiunilor de orientare și consiliere profesională, aspirațiile profesionale proprii, de aptitudinile deținute și de cursurile la care au mai participat anterior.

In urma evaluării finale minim 85% dintre cei 750 de angajați vor primi certificate de calificare ANC la finalizarea cursului reprezentand un numar minim 638 de participanți ce vor fi certificați cu diplome de absolvire a programului de formare, recunoscute la nivel național si european.

Pentru toate persoanele certificate la finalizarea cursurilor se va oferi in cadrul proiectului o subvenție în valoare de 1080 lei de pers. pentru calificările nivel 1 și 2880 lei de pers.pentru calificările nivel 2.

Subvenția se va acorda o singură dată, la finalizarea cursului și va fi condiționată de participarea persoanelor la orele de curs de teorie și practică în afara orelor de program (verificată în baza listelor de prezență) cât și de promovarea examenului aferent și obținerea certificatului de calificare.

Pe toata durata implementării proiectului vor fi asigurate activitățile de informare și publicitate astfel încât în permanență persoanele interesate de proiect să cunoască evoluția acestuia, modul prin care pot participa la activitățile din cadrul proiectului, precum și rezultatele obținute.

Pentru mai multe informatii referitoare la modalitatea de inscriere in cadrul proiectului cat si conditiile de eligibilitate puteti contacta presedintele de filiala din judetul dumneavoastra sau puteti accesa site-ul www.oamr.ro sectiunea Proiecte FSE cat si la adresa de e-mail oammromania@gmail.com .

Anunţ


In vederea asigurarii sustenabilitatii proiectului POSDRU 80/2.3/S/59703 "Orientarea profesionala si calificarea angajatilor din sectorul sanitar-o sansa pentru viitor!"va informam ca s-a realizat o baza de date cu principalele institutii ce au ca principal domeniu de activitate ingrijirea batranilor, ingrijirea bolnavilor si baby-sitter la nivelul fiecarui judet, unde s-au desfasurat cursuri de calificare in cadrul proiectului mai sus mentionat. Astfel la nivelul judetului Olt sunt 28 de persoane certificate in domeniul de activitate ingrijirea batranilor, ingrijirea bolnavilor si baby-sitter :


pdf document    word document

antet_nou

Baza de date persoane certificate

Judetul Olt, calificare "Ingrijitor bolnavi la domiciliu"

"Activitatea derulata in vederea asigurarii sustenabilitatii proiectului POSDRU 80/2.3/S/59703"

Nr. crt.

Nume

Prenume

Date contact

Calificarea obtinuta

1

Beldea

Georgiana Dorina

0727.062.244

Ingrijitor bolnavii la domiciliu

2

Biolan

Ionela

0249.561.047

Ingrijitor bolnavii la domiciliu

3

Budurea

Mariana

0724.023.133

Ingrijitor bolnavii la domiciliu

4

Butaru

Mariana Simona

0746.248.180

Ingrijitor bolnavii la domiciliu

5

Ciutescu

Simona Veronica

0249.418.510

Ingrijitor bolnavii la domiciliu

6

Cioboata

Florina

0747.472.642

Ingrijitor bolnavii la domiciliu

7

Constantinescu

Mariana

0748.422.764

Ingrijitor bolnavii la domiciliu

8

Cringus

Iolanda Daniela

0760.741.551

Ingrijitor bolnavii la domiciliu

9

Dinca

Alexandra

0726.736.494

Ingrijitor bolnavii la domiciliu

10

Fota

Marinela

0763.551.961

Ingrijitor bolnavii la domiciliu

11

Geara

Adina

0765.922.144

Ingrijitor bolnavii la domiciliu

12

Geanta

Georgeta

0742.335.192

Ingrijitor bolnavii la domiciliu

13

Gherghina

Genica

0752.284.181

Ingrijitor bolnavii la domiciliu

14

Grigorescu

Daniela Emilia

0763.633.653

Ingrijitor bolnavii la domiciliu

15

Jitianu

Niculita Gigela

0760.618.151

Ingrijitor bolnavii la domiciliu

16

Lupu

Liliana

0747.492.192

Ingrijitor bolnavii la domiciliu

17

Malageanu

Filiana Luminita

0766.397.942

Ingrijitor bolnavii la domiciliu

18

Mircea

Stelian

0741.506.197

Ingrijitor bolnavii la domiciliu

19

Mirea

Mihaela Ramona

0747.956.079

Ingrijitor bolnavii la domiciliu

20

Neagu

Nicusor

0249.418.510

Ingrijitor bolnavii la domiciliu

21

Nicolae

Ileana Ionica

0751.096.353

Ingrijitor bolnavii la domiciliu

22

Papadonatos

Doina Loredana

0766.394.738

Ingrijitor bolnavii la domiciliu

23

Paun

Ionela Rozica

0769.280.991

Ingrijitor bolnavii la domiciliu

24

Popa

Adina Felicia

0249.563.223

Ingrijitor bolnavii la domiciliu

25

Popa

Marinela

0742.140.245

Ingrijitor bolnavii la domiciliu

26

Prina

Verginia

0747.232.515

Ingrijitor bolnavii la domiciliu

27

Stancila

Milena-Emilia

0249.418.510

Ingrijitor bolnavii la domiciliu

28

Velica

Tiana

0762.458.932

Ingrijitor bolnavii la domiciliu



pdf document    word document

Anunţ

iulie 2013


E-Nursing: Program de instruire in tehnologia informatiei a asistentilor medicali, in contextul informatizarii sistemului sanitar

In cadrul proiectului E-Nursing: Program de instruire în tehnologia informaţiei a asistenţilor medicali, în contextul informatizării sistemului sanitar POSDRU/81/3.2/S/57946, OAMGMAMR a demarat activitatea de organizare schimburilor de experienta transnationala, pentru un numar total de 40 asistenti medicali din toata tara, in doua serii a cate 20 persoane. Acesta este cel de-al doilea schimb de experienta transnationala din cadrul proiectului si va avea loc in luna septembrie 2013, la Dublin Irlanda, pentru doua serii de participanti, in perioada 02-12 septembrie 2013.

Selectia persoanelor care vor participa la aceasta activitate se va face conform Metodologiei de selectie a participantilor la schimburile de experienta transnationale, atasata prezentei adrese, dar si postata atat pe site-ul OAMGMAMR (www.oamr.ro), cat si pe site-ul proiectului (www.ascri.ro/e-nursing, in concordanta cu numarul de persoane care au participat la cursurile de instruire si certificare TIC.

Filialele care vor inscrie participanti in aceasta serie si numarul maxim de participanti pentru fiecare filiala sunt: Alba, Arad, Argeș, Bacău, Bistrița, Botoșani, Brașov, București, Buzău, Călărași, Covasna, Dâmbovița, Gorj, Hunedoara, Ialomița, Ilfov, Iași, Maramureș, Mehedinți, Olt, Prahova, Satu Mare, Sibiu, Suceava, Teleorman, Timiș, Vaslui, Vâlcea, Vrancea.

Pasii urmatori la nivelul filialelor:

- informarea cursantilor care au participat la cursurile de instruire si certificare a competentelor TIC in anii 2012 si 2013;

- inscrierea aplicantilor pe listele filialelor;

- centralizarea dosarelor, selectarea dosarelor complete si intocmirea listei cu aplicantii

- transmiterea listei si a dosarelor (in original) pana la data de 08.08.2013 la sediul de implementare al proiectului (str. Ing. Zablovschi, nr 76, sector 1, Bucuresti). Dosarele se trimit toate intr-o singura expediere, nu mai tarziu de data 08.08.2013 prin curier rapid, in atentia doamnei Venera Botescu - coordonator sesiuni de lucru nationale si schimburi de experienta transnationale;

Pasii urmatori la nivelul Comisiei de evaluare a dosarelor si selectia participantilor la schimburi de experienta transnationale:

- primirea si analiza dosarelor pentru fiecare filiala;

- evaluarea aplicantilor;

- stabilirea Listei finale a participantilor;

- solutionarea eventualeor contestatii;

- comunicarea rezultatelor la nivelul filialelor;

Ulterior, fiecare participant selectat de Comisie va fi informat de catre expertii din cadrul proiectului cu privire la: posibilitatea cazarii in Bucuresti (unde este cazul), la plecarea /intoarcerea din Irlanda; locatia; programul/agenda de lucru a schimbului de experienta; alte aspecte organizatorice privind deplasarea.

Dorim ca acest schimb de experienta sa raspunda in mod eficient nevoilor de instruire ale asistentilor medicali implicati si sa contribuie la reducerea distantei actuale dintre aspiratiile profesionale ale colegilor nostri si piata muncii in domeniul TIC.



pdf document    word document

Program transnațional de îmbunătățire a stagiilor de pregătire practică a elevilor din şcolile postliceale sanitare pentru facilitarea tranziției acestora de la şcoală la viața activă





Proiect cofinanțat din Fondul Social European prin Programul Operațional Sectorial Dezvoltarea Resurselor Umane 2007-2013 - "Investeşte în oameni !"

AXA PRIORITARĂ 2 - "Corelarea învățării pe tot parcursul vieții cu piața muncii"

DOMENIUL MAJOR DE INTERVENȚIE 2.1 - "Tranziția de la şcoală la viața activă"

Obiectivul principal al proiectului este de a contribui la dezvoltarea aptitudinilor de muncă ale elevilor - persoane aflate în situația de tranziție de la şcoala postliceală sanitară la viața activă, prin îmbunătățirea stagiilor de pregătire practică şi a serviciilor de orientare ş i consiliere profesională oferite acestora, asigurându-se premisele unei mai bune inserții a absolvenților pe piața muncii.

Pentru îndeplinirea acestui obiectiv, am dezvoltat următoarele activități:

Imbunatatirea stagiilor de practică pentru 500 de elevi ai scolilor postliceale sanitare din țară;

Organizarea de sesiuni de training transnaționale pentru 200 de tutori,

Îmbunătățirea serviciilor de orientare şi consiliere profesională pentru 500 de elevi, prin:

Campanii de informare/conştientizare/mediatizare a posibilităților de inserție a absolvenților pe piața muncii.

Materialele oferite în cadrul campaniei oferă elevilor posibilitatea de a conştientiza importanța şi nevoia de pregătire practică într-o unitate medicală în vederea adaptării lor, ca viitori absolvenți ai şcolilor cu profil sanitar, la cerințele pieței muncii din sectorul sănătății.

In cadrul grupului tinta, la nivelul judetului Olt, au fost selectati 10 elevi din anul de invatamant postliceal II si III :Scoala Postliceala Carol Davila Slatina- 6 elevi, Scoala Postliceala Carol Davila Caracal- 2 elevi si Scoala Postliceala Christiana Slatina- 2 elevi.

Beneficii pentru elevii din grupul țintă:

Participarea la stagii de practică coordonate de tutori care au fost instruiți în cadrul proiectului;

Primirea gratuită de echipamente si materiale suport pentru stagiile de practică:

• echipamente de protecție - halate

• materiale educaționale (Medicina internă pentru cadre medii, Dicționar de medicină, Anatomia omului, Îngrijirea bolnavilor)

• materiale suport pentru stagii (fişe de observare şi caiete de practică)

• ghid de de consiliere şi orientare profesională

Acordarea de premii in valoare de 1850 lei/elev, pentru elevii din grupul țintă selectat pentru stagiile din România care au demonstrat performanțe deosebite pe parcursul stagiilor de practică (1 premiu la 5 elevi din fiecare şcoală participantă).



E-Nursing: Program de instruire in tehnologia informatiei a asistentilor medicali, in contextul informatizarii sistemului sanitar

Documente Informative pentru promovarea rezultatelor Proiectului-TIC

pdf document    word document

Anunţ de presă

10-12-2012

Ziua Internațională a drepturilor omului -Tehnologia Informației și Comunicării, un element în mecanismul de asigurare a dreptului la sănătate

Pe 10 Decembrie se sărbătoreşte Ziua Internaţională a Drepturilor Omului, zi care marchează împlinirea a 64 de ani de la semnarea documentului care a consfinţit legalizarea în întreaga lume, sub egida Organizației Națiunilor Unite, a "Declaraţiei Universale a Drepturilor Omului" - cartea de căpătâi a tuturor ţărilor democrate.

Pentru profesia noastră această zi are o semnificație deosebită. Suntem cei care prin serviciile de îngrijiri asigurăm drepturile semenilor noștri la sănătate, la demnitate, la educație privind sănătatea, la viață. Avem o profesie nobilă, așa cum este adesea descrisă. Asistenții medicali și moașele sunt de multe ori o voce pentru cei ce nu se pot exprima, un sprijin pentru cei ce nu se pot mobiliza, o binecuvântare pentru pacienți și familiile lor. Suntem în linia întâi a celor care apără și asigură dreptul la viață. A lucra insă într-o astfel de profesie presupune, pe lângă privilegiul de a contribui la optimizarea calității vieții, un mare efort fizic, mental, emoțional. De acea, Ziua Internaţională a Drepturilor Omului este o oportunitate pentru meditație și din perspectiva drepturilor asistenților medicali și moașelor. ... citește mai mult >>

pdf document    word document

Anunţ de presă

Tehnologia Informației și Comunicării, o posibilă soluție pentru îmbătrânirea activă

Organizația Mondială a Sănătății a avut ca temă pentru anul 2012 îmbătrânirea activă. Sub sloganul "O sănătate bună adaugă ani vieții" pe tot parcursul anului au fost aduse în prim-plan contribuţia persoanelor în vârstă la dezvoltarea societăţii, încurajarea factorilor de decizie politică şi părţile implicate să ia măsuri pentru a favoriza îmbătrânirea activă şi pentru a spori solidaritatea dintre generaţii.

În acest sens a fost vizată promovarea îmbătrânirii active în trei domenii:

Ocuparea forţei de muncă - speranţa de viaţă creşte, la fel ca şi vârsta de pensionare. Însă rămâne teama că nu ne vom putea păstra un post sau găsi un altul, înainte de a împlini vârsta la care am avea dreptul la o pensie decentă. Europa trebuie să îmbunătăţească perspectivele profesionale ale persoanelor în vârstă.

Participarea la viaţa societăţii - pensionarea nu înseamnă lipsă de activitate. Mulţi dintre noi avem grijă de cei din jur (cel mai adesea, de părinţi, parteneri sau nepoţi), de aceea este necesară punerea în valoare a acestui tip de contribuţii şi încurajarea creării unui cadru mai favorabil.

Traiul independent - în general, starea de sănătate se înrăutăţeşte odată cu trecerea anilor, de aceea trebuie intensificate eforturile de promovare a unor măsuri novatoare care să diminueze sau sa anuleze dependența de altcineva. ... citește mai mult >>



Ordinul Asistenţilor Medicali Generalişti, Moaşelor şi Asistenţilor Medicali din România - Filiala Olt participa in cadrul proiectului strategic cofinanţat din Fondul Social European - Programului Sectorial Dezvoltarea Resurselor Umane 2007 – 2013 "Investeşte în oameni!", intitulat :

"Program transnaţional de îmbunătăţire a stagiilor de pregătire practică a elevilor din şcolile postliceale sanitare pentru facilitarea tranziţiei acestora de la şcoală la viaţa activă"

Proiectul a început în luna iulie 2010 şi se desfăşoară pe o perioadă de 36 (treizeci şi şase) luni.

În anul 2011 din Filiala Olt , 3 asistenti medicali, d-na Nedeloiu Falia Daniela, d-na Dosa Maria şi   d-na Glisca Aurelia, au mers la stagii de pregătire practică in Irlanda urmand ca în anul 2012 cel putin acelasi numar de asistenti sa continue pregatirea practica in Spania. Proiectul contribuie la îmbunătăţirea procesului de inserţie a absolvenţilor şcolilor sanitare pe piaţa muncii, prin obţinerea unei calificări complete şi solicitate pe piaţa actuală a muncii.

Astfel, în cadrul acestui proiect vor fi instruiţi 200 de tutori la nivel national, care vor participa la sesiuni de training transnaţionale. Aceste sesiuni de training vizează perfecţionarea personalului medical cu rol de tutori pentru pregătirea practică a elevilor şcolilor sanitare.

Obiectivul general al proiectului îl constituie dezvoltarea aptitudinilor de muncă ale persoanelor aflate în situaţia de tranziţie de la şcoala postliceală sanitară la viaţa activă, prin îmbunătăţirea stagiilor de pregătire practică şi a serviciilor de orientare şi consiliere profesională oferite acestora, asigurându-se premisele unei mai bune inserţii a absolvenţilor pe piaţa muncii.




pdf document    word document

E-Nursing: Program de instruire in tehnologia informatiei a asistentilor medicali, in contextul informatizarii sistemului sanitar


E-Nursing: Program de instruire in tehnologia informatiei a asistentilor medicali, in contextul informatizarii sistemului sanitar

Proiect cofinantat din Fondul Social European prin Programul Operational Sectorial Dezvoltarea Resurselor Umane 2007 - 2013: Investeste in oameni! Contract nr. POSDRU / 81/3.2/S/57946 Titlul proiectului "E-Nursing: Program de instruire in tehnologia informatiei a asistentilor medicali, in contextul informatizarii sistemului sanitar"

In anul 2012 se vor organiza cursuri de instruire si certificare TIC pentru un numar de 112 angajati din sectorul sanitar, judetul Olt, desfasurate in cadrul proiectului E-Nursing: Program de instruire in tehnologia informatiei a asistentilor medicali, in contextul informatizarii sistemului sanitar POSDRU/81/3.2/S/57946, implementat de Ordinul Asistentilor Medicali Generalisti, Moaselor si Asistentilor Medicali din Romania in parteneriat cu Federatia SANITAS din Romania, Asociatia "Centrul Roman de Initiative", An Bord Altranais (Irlanda) si Consejo General de Enfermeria (Spania).

Cursurile pentru cei 112 asistenti medicali selectati din judetul Olt sunt furnizate de Asociatia "Centrul Roman de Initiative", iar dupa certificare se vor acorda 20 de credite, in cadrul programului EMC (Educatia Medicala Continua). Durata totala a participarii la acest curs este de 43 de ore si presupune participarea la cursul de formare si perfectionare, 42 de ore si participarea la sesiunea de certificare a aptitudinilor dobandite de 1 ora, ce se vor desfasura pe aproximativ parcursul unei luni calendaristice. Programa de instruire va fi construita astfel incat sa nu afecteze programul de lucru al participantilor.

Informatii suplimentare pot fi accesate pe site-ul Asociatiei "Centrul Roman de Initiative" - www.ascri.ro, e-mail: contact@ascri.ro, persoana de contact Petronela Amaritei, telefon 0751.227.740, pe site-ul filialei O.A.M.G.M.A.M.R. Olt, www.oamgmamrolt.ro, telefon fix: 0249418510, precum si pe site-ul proiectului - www.ascri.ro/e-nursing, sau la sediul de implementare al proiectului: str. Ceasornicului, nr. 8, sector 1, Bucuresti; telefon 021/310.08.90,fax:021/3130966;



Pentru mai multe informatii despre programul de finantare POSDRU 2007-2013, accesati:

www.fseromania.ro

.
DISCLAIMER !!!
După cunoştinţa noastră, datele prezentate în aceste pagini deşi sunt corecte, au doar un caracter orientativ.
Cu toate acestea, nu ne asumăm nici o răspundere ori responsabilitate în ceea ce le priveşte. oamgmamrolt.ro nu poate fi facut răspunzator pentru
nici o daună, accident sau pierdere legată de sau aparută ca urmare a incorectitudinii datelor prezentate în aceste pagini.

|  Copyright © 2010, toate drepturile rezervate   | Designed by edy.b69 |Contact  |  Sitemap |